Targi zoologiczne dla początkujących wystawców

Targi zoologiczne dla początkujących wystawców

Właściciele małych firm, zwłaszcza takich w fazie start-up, często czują przerażenie przygotowując się na swoje pierwsze targi zoologiczne jako wystawcy. Co należy zabrać na ekspozycję targową, jak się przygotować, co zaprezentować? Na te wszystkie pytania odpowiedź znajdziecie poniżej

Targi zoologiczne dla początkujących co w pierwszej kolejności należy poznać targi zoologiczne, na które jesteśmy zarejestrowani oraz ich specyfikę. W razie konieczności skontaktujcie się z organizatorami targów i uzyskajcie od nich informację ma temat tego, kto będzie odwiedzał targi, jaki jest układ terenu, ile miejsca mamy na zagospodarowanie przestrzeni. Nie zapominaj o takich szczegółach jak miejsce na ściance na logo Twojej firmy czy dostępne gniazdka elektryczne w pobliżu. Po ustaleniu specyfiki przestrzeni pokazowej targów zoologicznych należy zająć się sposobem pokazania swoich usług czy produktów.

Wyróżnij się!

Targi zoologiczne dla początkujących. Postaw na oryginalność, przyciągaj wzrok. Przygotuj się do tego z wyprzedzeniem. W przypadku tworzenia projektu i wykonania stoiska zwróć uwagę na następujące elementy:

  • Widoczne logo Twojej firmy,
  • Stoisko w kolorach Twojej firmy,
  • Wyeksponowanie materiałów informacyjnych w postaci broszur, ulotek, cenników, wizytówek,
  • Właściwą ekspozycję produktów,
  • Miejsce do spotkań z klientami.

Stwórz idealną ofertę

Stworzenie oferty produktów lub usług, które chcemy zaprezentować podczas targów zoologicznych jest niezwykle ważne. Na tym etapie powinniśmy podjąć decyzję, które pozycje z naszej oferty są najciekawsze, innowacyjne, godne zaprezentowania. Od tego zależy przyszły sukces firmy.

Materiały marketingowe

Niby to tylko papier, ale z doświadczenia wiemy, że dobrze przygotowane materiały marketingowe są kluczem do sukcesu. Tworząc je pamiętaj, że Twoim odbiorcą/klientem może być również osoba nie znająca języka polskiego. Dlatego na tarki zoologiczne zabierze materiały marketingowe w języku angielskim, który jest językiem powszechnie obowiązującym i uniwersalnym w nawiązywaniu kontaktów biznesowych na całym świecie.

Postaw na nowoczesność

Przygotuj wideo lub ciekawy pokaz slajdów, który przyciągnie wzrok odwiedzających targi zoologiczne i zatrzyma ich na dłużej przy Twoim stanowisku, a wtedy..

Wizytówką firmy są jej reprezentanci

Jeśli już przykujesz uwagę i zatrzymasz odwiedzających przy swoim stanowisku pamiętaj, że podczas pierwszych pięciu sekund oceniamy wygląd i komunikatywność naszych rozmówców. Dlatego wybierając reprezentantów swojej firmy postaw na osoby z odpowiednimi kompetencjami.

Promuj swoje stanowisko w mediach społecznościowych

Użyj mediów społecznościowych, aby poinformować swoich obserwatorów, że bierzesz udział w targach zoologicznych i zaprosić do odwiedzenia Twojego stanowiska. Im większy tłum wokół Twojej marki, tym większe zainteresowanie innych ludzi, a co za tym idzie- większe zyski ze sprzedaży.

Pamiętaj o gadżetach

Zainwestuj w dobre materiały marketingowe, a także w produkty marketingowe z logo Twojej firmy, takie jak smycze, długopisy czy materiałowe torby na zakupy.

Zaskakuj

Na targach zoologicznych możesz rozdawać kupony zniżkowe do swojego sklepu. Dzięki temu będziesz wiedział jak takie targi zoologiczne wpływają na Twoją sprzedaż.

Loteria

Zamiast kuponów zniżkowych możesz postawić na loterię. Zaproś uczestników targów zoologicznych do wypełnienia losów i wzięcia udziału w loterii fantowej. Dzięki temu zyskasz adresy mailowe, które w przyszłości będziesz mógł użyć do wysyłania oferty produktowej lub swoich newsletterów. Pamiętaj tylko, że każda z osób biorąca udział w loterii musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych!

POLECANE DLA CIEBIE