Branża zoologiczna to ciągle rozwijająca się gałąź gospodarki. Powstają i profesjonalizują się sieci sklepów zoologicznych. Zawód groomera czyli psiego fryzjera nie należy już do niszowych zawodów a salony groomerskie powstają jak grzyby po deszczu.

Choć zawód lekarza weterynarii i prowadzenie lecznicy weterynaryjnej jest obarczone restrykcyjnymi przepisami utrudniającymi prowadzeniu działań marketingowych to wiele z nich nie narzeka na brak klientów. Rosnąca siadowość właścicieli zwierząt i bogacące się społeczeństwo stwarza coraz większe możliwości do rozwoju branży zoologicznej. Aktualności, szkolenia oraz wydarzenia prezentowane w PetBiznes mają na celu wsparcia merytorycznego osób pracujących w branży zoologicznej.

Podstawy żywienia psów i kotów – szkolenie!

Umiejętność czytania etykiet, składów karm dla psów czy kotów to wiedza niezbędna, którą powinien posiadać nie tylko właściciel czworonoga ale […]
 345
 0
Aktualności, Zoologia

Pet Expo vs Pet Fair – oczekiwania i rzeczywistość [video]

Targi, wystawy i inne wydarzenia branżowe są niezwykle ważnym elementem w strategii marketingowej firm zoologicznych. Wystawcom zapewniają pozyskanie nowych rynków […]
 1242
 0
Aktualności, Biznes, PetBiznes TV