Branża zoologiczna to ciągle rozwijająca się gałąź gospodarki. Powstają i profesjonalizują się sieci sklepów zoologicznych. Zawód groomera czyli psiego fryzjera nie należy już do niszowych zawodów a salony groomerskie powstają jak grzyby po deszczu.

Choć zawód lekarza weterynarii i prowadzenie lecznicy weterynaryjnej jest obarczone restrykcyjnymi przepisami utrudniającymi prowadzeniu działań marketingowych to wiele z nich nie narzeka na brak klientów. Rosnąca siadowość właścicieli zwierząt i bogacące się społeczeństwo stwarza coraz większe możliwości do rozwoju branży zoologicznej. Aktualności, szkolenia oraz wydarzenia prezentowane w PetBiznes mają na celu wsparcia merytorycznego osób pracujących w branży zoologicznej.

Pet Expo vs Pet Fair – oczekiwania i rzeczywistość [video]

Targi, wystawy i inne wydarzenia branżowe są niezwykle ważnym elementem w strategii marketingowej firm zoologicznych. Wystawcom zapewniają pozyskanie nowych rynków […]
 914
 0
Aktualności, Biznes

Egzotyka w Gabinecie Praktyka – Konferencja Weterynaryjna 2018

Konferencja weterynaryjna “Egzotyka w Gabinecie Praktyka ” organizowanej przez Pet Biznes. Oficjalnym patronem konferencji jest Warszawska Izba Lekarsko – Weterynaryjna. […]
 4376
 0
Aktualności, Konferencje weterynaryjne, Weterynaria