Odsłon: 226

Wszystkie drogi prowadzą do Nashville – od nagrody do sprzedaży [video]

To już piąta edycja konkursu Top For Dog. Celem konkursu jest wyłonienie z pośród zgłoszonych produktów, tych które wyróżniają się innowacyjnością, jakością oraz funkcyjnością, poprawiając komfort życia czworonożnych członków wielu polskich rodzin.

 

 

Rywalizując o współczesnego konsumenta producenci rozszerzają swoją ofertę dopasowując swoje produkty do potrzeb i oczekiwań bezpośrednich użytkowników. Również wygląd produktu, a właściwie ich opakowanie ma znaczenie na podejmowane decyzje zakupowe. Często dobre jakościowo produkty pozostają niezauważone. Redesign opakowań to jeden z elementów marketingu, pozwalający dostrzec produkt na wielkiej sklepowej półce.

Nowości produktowe, czy też zmiana wyglądu opakowań dotychczasowych produktów wymaga reklamy i odpowiedniego rozgłosu. O ile uznane marki, działające od lat na rynku zoologicznym nie mają większych problemów z dystrybucją i sprzedażą swoich produktów o tyle dla mniejszych producentów ciągle jest to przeszkoda trudna do pokonania.

Top For Dog to szansa dla wszystkich, zwłaszcza dla małych firm i producentów, którzy szukają możliwości jak przebić się ze swoją marką i produktami do świadomości potencjalnych odbiorców. To propozycja, z której warto skorzystać. Zgłoszone produkty oceniane są za równo przez bezpośrednich użytkowników i blogerów jak również opiniotwórcze grono branżowych ekspertów.

Każdy konkurs czy plebiscyt kończy się wyłonieniem tych najlepszych, co nie znaczy że pozostali powinni czuć się przegranymi. Sam udział w Top For Dog, to okazja do informowania o tym, wykorzystując do tego tradycyjne jak i nowoczesne media. Można o ty mówić ale również można to pokazać. Jednym z pomysłów na wizualizację tego faktu jest wyposażenie opakowania w okolicznościową naklejkę informującą, że produkt uczestniczył w plebiscycie Top For Dog 2018”. To coś co na pewno zwróci uwagę i wyróżni produkt z pośród innych o podobnym charakterze i przeznaczeniu. To okazja do budowania wizualnej przewagi. Mocny argument, który zachęci kupujących do bliższego zapoznania się z marką i produktem. Wszystko zależy od naszej kreatywności.

Czasami koniec może oznaczać początek. Dla tego nie ograniczajmy się do uczestnictwa w różnego rodzaju plebiscytach, wystawach czy targach branżowych. Szukajmy sposobów i możliwości, które pozwolą na wyciągnięcie korzyści z udziału w takich wydarzeniach. To ważna wskazówka zwłaszcza dla mniejszych producentów, których skromne budżety marketingowe ograniczają w znaczący sposób działania promocyjno-reklamowe.

Z roku na rok wzrasta zainteresowanie konkursem. 7 listopada br. po raz kolejny zebrała się kapituła konkursu, której zadaniem było wyłonienie zwycięzców poszczególnych kategorii. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie statuetek i wyróżnień nagrodzonym odbędzie 21 listopada na uroczystej gali, która jak co roku odbywać się będzie pod hasłem „Ty fundujesz dobro”.

1

ARCHIWA

2

TAGI