Wszystkie drogi prowadzą do Nashville - od nagrody do sprzedaży [video]
Odsłon: 807

Wszystkie drogi prowadzą do Nashville – od nagrody do sprzedaży [video]

To już piąta edycja konkursu Top For Dog. Celem konkursu jest wyłonienie spośród zgłoszonych produktów, tych które wyróżniają się innowacyjnością, jakością oraz funkcyjnością, poprawiając komfort życia czworonożnych członków wielu polskich rodzin.

 

 

Rywalizując o współczesnego konsumenta producenci rozszerzają swoją ofertę, dopasowując swoje produkty do potrzeb i oczekiwań bezpośrednich użytkowników. Również wygląd produktu, a właściwie ich opakowanie ma wpływ na podejmowane decyzje zakupowe. Często dobre jakościowo produkty pozostają niezauważone. Redesign opakowań to jeden z elementów marketingu, pozwalający dostrzec produkt na wielkiej sklepowej półce.

Nowości produktowe czy też zmiana wyglądu opakowań dotychczasowych produktów wymaga reklamy i odpowiedniego rozgłosu. O ile uznane marki, działające od lat na rynku zoologicznym nie mają większych problemów z dystrybucją i sprzedażą swoich produktów, o tyle dla mniejszych producentów ciągle jest to przeszkoda trudna do pokonania.

Top For Dog to szansa dla wszystkich, zwłaszcza dla małych firm i producentów, którzy szukają możliwości przebicia się ze swoją marką i produktami do świadomości potencjalnych odbiorców. To propozycja, z której warto skorzystać. Zgłoszone produkty oceniane są zarówno przez bezpośrednich użytkowników i blogerów, jak również opiniotwórcze grono branżowych ekspertów.

Każdy konkurs czy plebiscyt kończy się wyłonieniem tych najlepszych, co nie znaczy że pozostali powinni czuć się przegrani. Sam udział w Top For Dog, to okazja do informowania o tym, wykorzystując do tego tradycyjne jak i nowoczesne media. Można o tym mówić ale również można to pokazać. Jednym z pomysłów na wizualizację tego faktu jest wyposażenie opakowania w okolicznościową naklejkę informującą, że produkt uczestniczył w plebiscycie Top For Dog 2018”. To coś co na pewno zwróci uwagę i wyróżni produkt spośród innych o podobnym charakterze i przeznaczeniu. To okazja do budowania wizualnej przewagi. Mocny argument, który zachęci kupujących do bliższego zapoznania się z marką i produktem. Wszystko zależy od naszej kreatywności.

Czasami koniec może oznaczać początek. Dlatego nie ograniczajmy się do uczestnictwa w różnego rodzaju plebiscytach, wystawach czy targach branżowych. Szukajmy sposobów i możliwości, które pozwolą na wyciągnięcie korzyści z udziału w takich wydarzeniach. To ważna wskazówka zwłaszcza dla mniejszych producentów, których skromne budżety marketingowe ograniczają w znaczący sposób działania promocyjno-reklamowe.

Z roku na rok wzrasta zainteresowanie konkursem. 7 listopada br. po raz kolejny zebrała się kapituła konkursu, której zadaniem było wyłonienie zwycięzców poszczególnych kategorii. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie statuetek i wyróżnień nagrodzonym odbędzie 21 listopada na uroczystej gali, która, jak co roku, odbywać się będzie pod hasłem „Ty fundujesz dobro”.

1

ARCHIWA

2

TAGI