Maxi Zoo otwiera 40 sklep w Polsce i pierwszy w formacie wolnostojącym.
Odsłon: 93

Maxi Zoo otwiera 40 sklep w Polsce i pierwszy w formacie wolnostojącym.

Maxi Zoo to popularna w Polsce sieć specjalistycznych sklepów dla zwierząt, która 28 listopada otworzył 40 sklep w Polsce i jednocześnie swój pierwszy sklep w formacie wolnostojącym na polskim rynku. Nowy, flagowy sklep Maxi Zoo będzie zlokalizowany w Warszawie.

Nowy sklep przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie będzie zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie dużego osiedla mieszkaniowego, operatora spożywczego Lidl i sklepu sportowego Decathlon. Sieć Maxi Zoo liczy ponad 1,6 tys. sklepów dla zwierząt w dwunastu europejskich krajach, od Danii po Włochy, otwarcie 40 placówki w Polsce wpisuje się w kontynuację ekspansji na rodzimym rynku. Nowa placówka będzie miała powierzchnię 505 m2, w tym salę sprzedaży o powierzchni 455 m2 oraz własny parking, dzięki temu sieć chce zapewnić swoim klientom jeszcze większą wygodę podczas robienia zakupów oraz komfortowe warunki do odwiedzania sklepu wraz ze zwierzętami.

– Jest to nasz flagowy sklep, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Chcemy, żeby Maxi Zoo było zawsze blisko i zapewniało maksymalną wygodę i komfort podczas robienia zakupów klientom i ich zwierzętom, które są u nas zawsze mile wdziane. Prowadząc więc dalszą ekspansję w dużej mierze będziemy opierać się na obiektach w formacie „standalone”, które gwarantują wygodę dla naszych klientów i położone są blisko ich miejsca zamieszkania. Lokalizacja przy ul. Ostrobramskiej była starannie wybrana, aby zaspokoić potrzeby mieszkańców tej części Warszawy. Dzięki temu nasz sklep jest dobrze skomunikowany, zapewnia łatwy wjazd czy własny parking – komentuje Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate w Maxi Zoo Polska.

 

maxi zoo

 

Aktualnie spółka dysponuje łącznie 40 sklepami działającymi w kilkunastu miastach, m.in. w: Poznaniu, Katowicach, Opolu, Sosnowcu, Białymstoku, Wołominie, Piasecznie, Lublinie, Wrocławiu, Bytomiu, Gdyni, Swarzędzu, Tychach, Krakowie, Łodzi, Milanówku, Zabrzu, Tarnowie, Kaliszu czy Radomiu. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w dwunastu krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo, generując rocznie obroty na poziomie 2 mld euro.

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2019 roku Maxi Zoo Polska po raz 5 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2019 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 6000 produktów znanych firm zawsze w niskich cenach oraz produkty marek dostępnym wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria). Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

1

ARCHIWA

2

TAGI