29 grudnia 2017

Praktyczny marketing w lecznicy weterynaryjnej

Nawet najlepsza reklama nie pomoże jeśli nie zna się swoich klientów. Nie osiągniemy sukcesu jeśli sprzedaż usług będzie wynikiem przypadku, […]

 3198
 0

19 czerwca 2017

Jak założyć sklep zoologiczny ?

Może początkowe koszty uruchomienia sklepu zoologicznego mogą trochę przerażać lecz stopa zwrotu przy odpowiednim doborze produktów, dobrej lokalizacji i marketingu […]

 3546
 0

6 czerwca 2017

Dział terrarystyczny w sklepie zoologicznym?

Moda na efektowne terrarium z fragmentem pustyni, sawanny lub tropikalnego lasu deszczowego, a przede wszystkim z oryginalnym zwierzęciem w środku […]

 3495
 0

31 stycznia 2017

Trend Brad – nie musisz znać się na wszystkim, skorzystaj z wiedzy innych

Polski rynek zoologiczny rośnie. Na podstawie dostępnych analiz, branża zoologiczna w Polsce będzie rozwijała się jeszcze szybciej, a edukacja współczesnego […]

 3095
 0

11 października 2016

Produkujesz, importujesz produkty dla zoologii i weterynarii ?

Jeżeli produkujesz lub importujesz karmy, akcesoria i środki utrzymania higieny dla zwierząt domowych, lub oferta twojej firmy kierowana jest do lekarzy weterynarii, powinieneś skorzystać. […]

 9674
 0

11 czerwca 2016

Nowa era konsumenta

Już czas by branża zoologiczna wkroczyła w inny wymiar. Nie czekaj aż klient, dzięki swojemu uporowi i determinacji, przeszukując internet […]

 11106
 0

9 kwietnia 2016

Rola i znaczenie opakowania w nowoczesnych kanałach sprzedaży

W czasach sprzedaży wielkopowierzchniowej oraz dynamicznie rozwijającej się sprzedaży internetowej (e-commerce), opakowanie w większym niż kiedykolwiek stopniu zaczęło aspirować do roli sprzedawcy.

 9331
 0

9 kwietnia 2016

Techniki i sposoby budowania rozgłosu

Sprzedajemy w czasach dynamicznie rozwijających się nowych technik marketingowych, narzędzi, instrumentów oraz metod i sposobów dotarcia do bezpośredniego konsumenta.

 12857
 0

9 kwietnia 2016

Nic się nie uda bez emocji

Chcąc skutecznie powalczyć z produktami “markowymi” należy zadbać w pierwszej kolejności o wygląd swoich produktów.

 9411
 0

9 kwietnia 2016

Mały może więcej – globalizacja w zoologii, szansa czy zagrożenie

Świadomość dominacji dużych, globalnych marek „paraliżuje” mniejszych producentów z branży do podjęcia walki
o lokalnego konsumenta. Jednak zdaniem Hofmeyra, nadchodzi czas gdzie globalne marki powinny zacząć się ich obawiać.

 7349
 0

9 kwietnia 2016

Dział Marketingu = Dział Sprzedaży ?

Błędem jest stawianie znaku równości pomiędzy marketingiem a sprzedażą . Nigdy osoby zajmujące się strategią i rozwojem marki nie będą dobrymi handlowcami i odwrotnie.

 9254
 0

22 marca 2016

Jak w prosty sposób „utopić” firmę !

Sprzedają się te produkty o których istnieniu klient wie lub ktoś nas do nich przekona , a o sukcesie w sprzedaży decyduje manager i sprzedawca.

 7986
 0

20 marca 2016

Rynek zoologiiczny okiem kamery

Szkolenia produktowe online to najszybsze i najlepsze narzędzie do edukacji branżowej.

 10012
 0

19 marca 2016

Opakowanie – trzy punkty widzenia, ten sam produkt

Niech nowatorskie spojrzenie na markę, produkt i opakowanie, wyróżnia tych producentów, którzy nie boją się zmian.

 11133
 0

19 marca 2016

Cechy idealnego sprzedawcy – czyli jak sprzedawać więcej

Dzisiejszy konsument jest dobrze poinformowany i selektywny w wyborach .Jest bezwzględny i bezlitosny wobec marek i produktów. Nic sobie nie […]

 13261
 0

19 marca 2016

Język opakowania

Nazwa produktu to pierwszy komunikat, który wyszukuje nasza podświadomość z pośród wielu informacji znajdujących się na jego opakowaniu

 14101
 0

19 marca 2016

Branding – czyli sztuka uwodzenia

Zagadnienie brandingu dotyczy całej zoo branży. To istotne narzędzie do tworzenia oferty oraz budowania rozgłosu.

 8969
 0

28 lutego 2016

Wybrać drogę dystrybucji ?

Kanały dystrybucji produktów w zoologii. Czyli co powinieneś wiedzieć chcąc sprzedawać swoje produkty.

 8902
 0
1

ARCHIWA

2

TAGI