Obroże przeciw kleszczom i pchłom – zmiana opakowań – Selecta HTC

Obroże przeciw kleszczom i pchłom – zmiana opakowań – Selecta HTC

Nowy, oryginalny wygląd opakowań produktów Selecta HTC, to jednocześnie element wzmacniający wizerunek marki. Ważna informacja, pozwalająca zachęcić „nowych” do zapoznania się z marką i zakupu produktu choćby na próbę.

Na MAX-a … i już nic im nie podskoczy!

Selecta HTC swoją działalność rozpoczęła w roku 1993 jako hurtownia zoologiczna. Pierwsze lata to ścisła współpraca z branżowym rynkiem holenderskim. Pierwszą importowaną grupę towarów stanowiły obroże przeciw pchłom i kleszczom. Kolejną kategorią, która pozwoliła na rozszerzenie oferty produktowej, stanowiły preparaty przeciw ektopasożytom dla małych zwierząt.
Odpowiadając na zapotrzebowanie polskiego rynku szybko uzupełniliśmy swoją ofertę o kolejne produkty. Były to szampony dla psów i kotów oraz kosmetyki do pielęgnacji sierści (długiej i krótkiej). Ścisła współpraca ze specjalistami z dziedziny chemii oraz medycyny weterynaryjnej, pozwala nam na ciągłe udoskonalanie zakupionych receptur i technologii produkcji. Obecnie prowadzone są intensywne prace laboratoryjne nad nowym asortymentem produktowym, który w istotny sposób uzupełni ofertę firmy Selecta HTC.
Sprzedajemy w czasach, w których wygląd opakowania nabiera szczególnego znaczenia. Uznaliśmy, że to dobry moment aby uporządkować nasze portfolio produktowe. Zarówno pod względem asortymentu, charakteru oraz przeznaczenia produktu, jak również pod względem wizualnym  opakowań. Rozpoczęty proces dotyczy całej oferty produktowej firmy Selecta HTC.

obroże biobójcze przeciw kleszczom i pchłom

Opakowania Selecta HTC poddane zmianie graficznej.

Wyróżnić się w masie identyczności

W pierwszej kolejności zmianie zostały poddane opakowania obroży biobójczych zwalczających ektopasożyty u psów i kotów.
Psy i koty są bezpośrednim użytkownikiem naszych produktów. Jednak to nie one decydują o wyborze lecz ich właściciele. Wizualizacja sylwetek psa i kota – tak! Ale nie w taki sposób. jak miało to miejsce do tej pory. Przygotowując propozycje nowych opakowań, nie zamierzaliśmy rezygnować z tego elementu. Zależało nam jednak aby poszukać oryginalnego pomysłu na ich przedstawienie, przez co samo opakowanie zyskałoby na atrakcyjności. Czysta i przejrzysta forma graficzna, gwarantująca czytelność wszystkich informacji i komunikatów wypełniających powierzchnię opakowania, powinna stanowić natychmiastowe wyróżnienie marki producenta, wskazując w sposób jednoznaczny na przeznaczenie, zastosowanie oraz charakter produktu, jakim są obroże biobójcze. Decydując się na zmianę wyglądu obecnych opakowań zależało nam aby nowe propozycje zwracały uwagę i angażowały emocje kupujących. Na tyle mocno, aby nie przeszli oni w sposób obojętny obok naszych produktów/opakowań.  Zmiana wyglądu opakowań, dla dotychczasowych użytkowników produktów Selecta HTC, powinna stanowić sygnał, że firma nie stoi w miejscu. Rozwija się, dopasowując swoją ofertę do potrzeb i oczekiwań, dynamicznie zmieniającego się rynku konsumenckiego. Nowy, oryginalny wygląd opakowań produktów Selecta HTC to jednocześnie element wzmacniający wizerunek marki. Ważna informacja, pozwalająca zachęcić „nowych” do zapoznania się z marką i zakupu produktu choćby na próbę.

Skuteczność sprzyja tym, którzy wykraczają poza stereotypy

Zmiany rozpoczęliśmy od nowej interpretacji graficznej logo produktu. Nieregularne w formie, poszarpane, a jednak dynamiczne, stanowi dosłowną ilustracją czynności, jaką obserwujemy u naszych podopiecznych, kiedy to broniąc się przed pchłami czy kleszczami, ranią swoją skórę nadmiernym drapaniem. Rozwiązaniem tego problemu są obroże biobójcze, o czym informuje użyta nazwa własna produktu, umieszczona w centralnej części opakowania. Umieszczenie tych dwóch komunikatów (logo i nazwa produktu) na kontrastowym kolorystycznie panelu sprawia, że pierwszymi komunikatami jakie docierają do świadomości konsumentów jest nazwa/logo produktu oraz informacja mówiąca czym jest produkt, który skrywa jego opakowanie. Wykorzystana kolorystyka nie jest przypadkowa. Zastosowanie odpowiednich barw to sposób na odróżnienie produktów wewnątrz linii. To jednocześnie ważna informacja mówiąca o kolorze obroży (czarny, czerwony, brązowy, niebieski), który dla kupującego może stanowić ważny element wyboru. Ikony ektopasożytów (pchła, kleszcz), informacje tekstowe, mówiące dla kogo przeznaczony jest produkt oraz długość obroży to informacje uzupełniające.

Wyróżniającym elementem nowych opakowań, który niewątpliwie zasługuje na uwagę, jest sposób przedstawienia psa i kota jako bezpośredniego adresata produktu. Intrygujące spojrzenie, charakterystyczny kształt oczu, to coś czego nie da się pomylić, podobnie jak sylwetek psa i kota. Tak samo, a jednak inaczej, to robi różnicę.

Nowy, inspirujący wygląd opakowań, powinien budować prestiż i wizerunek marki  Selecta HTC, przedstawiając ją jako ważnego, liczącego się w grze o nowego konsumenta, producenta nie tylko obroży biobójczych, ale również innych produktów, których adresatem  są psy i koty oraz ich opiekunowie.

Agencja 4Brand.

POLECANE DLA CIEBIE