Praktyczna Weterynaria 2018 – marketing, sprzedaż i nowe metody leczenia.

Odsłony: 949

Prowadzenie własnej lecznicy weterynaryjnej nie jest przedsięwzięciem łatwym, zarówno dla tych rozpoczynających działalność jak
i dla tych obecnych już na rynku usług weterynaryjnych. Nic nie stoi w miejscu, a zmieniająca się rzeczywistość wymusza również zmiany w sposobach leczenia oraz prowadzenia i zarządzania usługami weterynaryjnymi. Aby prowadzony biznes generował zyski niezbędna jest dzisiaj praktyczna wiedza marketingowa, sprofilowana i dopasowana do branży weterynaryjnej, uwzględniająca potrzeby i oczekiwania klientów.

Zapraszamy do udziału w konferencji weterynaryjnej „Praktyczna Weterynaria 2018” organizowanej przez Pet Biznes

W konferencji wezmą udział wybitni specjaliści z zakresu medycyny weterynaryjnej, marketingu i sprzedaży. Zaproszeni goście:

– Wprowadzą słuchaczy w tajniki nowych sposobów i metod leczenia.

– Przedstawią czym się kierować i jakie elementy powinna zawierać strategia marketingowa i plan marketingowy, sprofilowane pod kontem lecznic i usług weterynaryjnych.

– Pokażą sposoby i techniki pozwalające na dywersyfikację dochodów.

– Zaprezentują nowości sprzętowe, które usprawnią pracę lekarzy, poprawią skuteczność leczenia oraz wygląd i funkcjonowanie lecznic.

– Powiedzą jak przygotować spersonalizowaną ofertę produktową i jakie produkty sprzedawać.

– Podpowiedzą jak skutecznie promować lecznicę i jej usługi, pomimo wielu restrykcyjnych przepisów ograniczających prowadzenie działań informacyjno-reklamowych.

 

marketing a meble weterynaryjne

Praktyczna Weterynaria to pierwsza konferencja gdzie uczestnicy mogą uzupełnić przedstawioną tematykę o interesujące zagadnienia, które będą odpowiedzią na Państwa potrzeby i oczekiwania.

Praktyczny marketing weterynaryjny to szereg możliwości pozwalających wprowadzić do swojej oferty nowe produkty i usługi oraz zredukować koszty, zwiększyć szanse na długofalową rentowność oraz sposoby podnoszenia standardów obsługi klienta. Dobrze prosperująca lecznica to  efekt zadowolonych i lojalnych klientów, wysoka kultura obsługi oraz wysoka jakość oferowanych usług.

Zapraszamy do wzięcia udziału w anonimowej ankiecie, która pozwoli na dopasowanie tematyki wykładów do potrzeb jej uczestników.

Ankieta
  • 1. Czy według Pana(i) jego obecna wiedza marketingowa oraz jej praktyczne zastosowanie w weterynarii jest wystarczające?*
    Tak
    Nie
    0
  • 2. Czy Pan(i) chcieliby pogłębić swoją wiedzę marketingową oraz poznać techniki i sposoby jej praktycznego zastosowania w lecznicy?*
    Tak
    Nie
    1
  • 3. Czy wykorzystuje Pan(i) Internet (w zgodzie z ustawą Izby Lekarsko - Weterynaryjnej dot. reklamy) jako nośnik informacji, pozwalający dotrzeć z ofertą swojej lecznicy do potencjalnych klientów?*
    Tak
    Nie
    2
  • 4. Czy uważa Pan(i) iż stopień wiedzy dotyczącej marketingu i sprzedaży w prowadzeniu własnego zakładu leczniczego, uzyskanej na uczelni, jest wystarczający ?*
    Tak
    Nie
    Nie jest dostosowany do realiów rynku weterynaryjnego
    3
  • 5. W jaki sposób Pan(i) uzupełnia swoją wiedzę marketingową?*Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
    Szukam informacji w Internecie
    Uczestniczę w szkoleniach
    Nie spotkałem(łam) się ze szkoleniami
    Podpatruję konkurencję
    4
  • 6. Czy Chcesz uczestniczyć w szkoleniach pozwalających na skuteczniejsze zwiększanie dochodów i zarządzanie własną praktyką lub lecznicą weterynaryjną?*
    Tak
    Nie
    5
  • 7. Czy sprzedaż produktów dla zwierząt w lecznicy, jeżeli Pan(i) prowadzi jest na satysfakcjonującym poziomie ?*
    Tak
    Nie
    Nie prowadzę
    Zamierzam je wprowadzić do oferty lecznicy
    6
  • 8. Czy szukasz innych sposobów na intensyfikację dochodów swojej lecznicy?*Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
    Tak
    Nie
    Nie mam pomysłu
    7
  • 9. Czy Pan(i) pracuje ?*
    Pracuję na rzecz innego zakładu leczniczego
    Prowadzę swój zakład
    8
  • 10. Proszę podać zakres tematyczny w jakim uzupełnił(a) by Pan(i) swoją wiedzę marketingową.*
    9
  • 10

 

Zarejestruj się, weź udział w konferencji i wygraj meble do gabinetu weterynaryjnego.

Imię*

Nazwisko*

LekarzStudentInne/Other

Nr PWZ/(wymagane dla lekarzy weterynarii)

Specjalizacja

Ulica i numer*

Kod pocztowy*

Miasto*

Telefon>*

Adres email/email (wymagane)

Na podany adres zostanie wysłane potwierdzenie rejestracji.

Facebook

Subscribe to our newsletter

lista mailingowa BTB obslugiwana jest przez FreshMail